Jump to content

cinderellaxmagic-DN

Daeva
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

About cinderellaxmagic-DN

  1. Weekly Server Maintenance - August 7, 2019

    @Cyan why not just do an emergency maintenance to reset everyones instance wouldn't that be far better
  2. 7.0 @ Agust 21st

    lol don't gotta get cranky it probs just a tiny issue and they would put it bk up soon just chill
  3. Weekly Server Maintenance - July 17, 2019

    I got a question are they for everyone group in instance or everyone has to roll for them ?
  4. Weekly Server Maintenance - June 26, 2019

    I guess so but thinking it tho would you really want an event that just gold ingots shop buying only no offense but that sounds kind of boring on so many levels like that's when imagination just dies which is kind of sad right there wouldn't it be better for like a fun interactive kind of event that will one day come again with the legendary contracts haha im waiting for another fun event that drops it like that shugo treasure one few weeks ago ;p but I guess that's my idea for a fun event haha
  5. Weekly Server Maintenance - June 26, 2019

    lool why do you guys want that event that sounds awful and impossible
  6. Weekly Server Maintenance - June 26, 2019

    beauty ~~ofc ;p
  7. Weekly Server Maintenance - June 12, 2019

    hahah don't they always do that (surprise gifts mostly junk are put the day it starts)hahah but this one seems amazing ;3
  8. Weekly Server Maintenance - June 12, 2019

    if you look at the end of the page theres a perma mount you can buy hehe ;p
  9. Weekly Server Maintenance - May 8, 2019

    but the event is suppose to allow you to be able to reach the price they are asking you. If not then what's the point of doing it if its not gonna get you to the amount it offers for the contract
  10. Weekly Server Maintenance - April 17, 2019

    @Cyan http://prntscr.com/ndcd2h my cleric can not put scripts but my songweaver can put scripts http://prntscr.com/ndcdvc help!!!
  11. Weekly Server Maintenance - April 17, 2019

    @Cyan the housing scrips doesn't seem to be working I can't seem to be able to put anything. is the issue fixed? pls help and thx ;3
  12. Weekly Server Maintenance - April 17, 2019

    LOVE you @Cyan thx for fixing scripts <3 <3 thx:3
×