Jump to content

Valkarie-DN

Daeva
  • Content count

    72
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Valkarie-DN


  1. Amiteahx, We all agreed that no one will be posting anything that has to do with why we didnt get this,why this isnt here,why this isnt fixed type of questions/post. LEAVE NCSOFT ALONE TO GO ABOUT THEIR BUSINESS AND THEY WILL FIX WHAT KOREA TELLS THEM TO FIX AND NOT WHAT YOU OR ANYONE ELSE CONTINUES TO CRY ABOUT. the rest of you did good by not crying about some old unanswered request. shame on you Amiteahx.


  2. maybe ncsoft is starting to see it as we give y'all a great free game and all y'all ever do is cry and complain about how we go about and control our game and we want all the crying to stop. but its like ive said b4, just dont come on forums and post anything about anything and this way they will see how much y'all have grown cuz honestly the forums is not for complaints its for gamers to discuss game topics and not what ncsoft isnt doing or need to fix cuz they have ppl playing the game and these ppl know and im sure already reported found issues.

    a sayig ive been saying since i was like a baby is NOT BECAUSE YOU COULD MEANS YOU SHOULD. think about both sides of that saying.


  3. look im just upset cuz i keep getting penguins from contracts ok. i dont trust penguins cuz they sneaky. i mean a bird that cant fly but can dance and i know yall saw happy feet.sutting aint right with that yall? remember these words,you aint seen anything.


  4. NCSOFT, please take priority of this post only and give us the option to pick male or female with transformations plz and tank u. no other post matters cuz this i ask will be loved and appreciated by all and not those lame ass request they have that only caters to a small selected few within the community.


  5. Maybe ncsoft is waiting to see an empty forums so they can atleast say, omg they not crying about what they didnt get this time around and it seems like they acting like adults so lets treat them like adults and make some changes. just stop crying n bitching after every damn maint like y'all been doing since aion started im sure.

     

    I mean yall accept the way things are in the game so why not accept the way they act/respond with forum post/request.


  6. Please sell gp on the bcm, sand shop or dag-nab-it even ebay cuz some of us as in just me will never siege enough to reach rank 5 and i dont mind spending money to enjoy the game.


  7. like each and every transforms come with the option to pick your prefered gender, and we all know male xforms is wayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy better for rangers.PERIOD!


  8. NCSOFT, If at all possible please add a gender switch option for the transformations because having them gender lock is lame and as a ranger for the very first time i will say male is prefered.


  9. All i want to see on this forum is a thank you ncsoft and not the typical rants bitching and crying about oh come on ncsoft why this why we didnt get that what about this when will we get this and omg just shut up about it all already and just say ty or just dont post anything at all aftr maint. as y'all, Aion's been here 10 years now and alot has changed but most hasnt so why the post of reminders.lets see who the first baby to cry out next maint lol

    hell just stop having events.

×