Jump to content
Forums

Vantheria-DN

Daeva
  • Content Count

    3,341
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    169

Everything posted by Vantheria-DN

  1. Are you referring to how it switches to the entire group instead of just myself? I've been waffling back and forth on "purchasing" this, but I'm not sure if it's worth the 25CP sacrifice. (I'm only level 71, so I don't have a ton of CP yet.) Is it worth it?
  2. I was standing in front of Shugorobo like
  3. Ooooh! I'll keep that in mind! I just like the pearl and black contrast of it haha.
  4. It was my understanding that the "downtime this week to fix the items" would occur later in the week, not today. I may be wrong though. EDIT: Bryos posted right as I did. I'm not trying to repeat like a moron hahaha.
  5. Very helpful, thank you! I'll check it out tonight. Doubtful I'd have enough to outright buy anything, but I don't mind blowing them all on random chance bags. They're just taking up space in my cube anyway. Thanks!
  6. So I have a bunch of old Conqueror's Marks that I want to spend. I guess you can buy Vanquisher's Boxes and hope for armor. The armor is outdated, but I may want to use for skins. Anyway, where do you spend these? Google tells me there was an NPC in Katalam, but obviously, that's not gonna work anymore lol. Is there anywhere you can still spend these Marks?
  7. Because that's not the way they want to play. Hackers hack because they want to feel superior to other players. There is something missing in their real, offline lives, so they try to compensate by being "better" than everyone else on silly games. A hacker will not want to move to a server with other hackers because that would put them all on equal footing. "It's not about what they want; move them anyway!" you might say. Well, then you have hackers trying to hide hacks, making new accounts, etc. It's a never-ending cycle.
  8. The amount of people transferring to IS and SL, most likely.
  9. Feels bad, man. I emailed back asking if they can drop the wings back down to +13 and restore the kinah, but I'm sure the answer will be no. That'll teach me not to pay attention lol.
  10. Gotta say I agree with you. I think this is the least P2W event Aion has had all year. I mean, we're all going to be identical with our water dragon weapons, but hey, I don't mind. I think this is a good event.
  11. This. Aion is a very social game in levels 66+. There will be next to nothing for you to do in endgame if you do not do group activities. You're a chanter; you will be wanted in groups. Just keep your mantras up, apply the protectorate's prayer buff to your groupmates (I'm assuming you don't have blessing of stone at your level), keep the cleric alive in the group, and do some dps along the way. I may be simplifying it a bit, but those are the basics to helping a group. You will not let your group down. Just have fun!
  12. I... enjoyed this a lot more than I thought I would!
  13. Duuuude same tho. I'm pretty much at the point where I'm just going to sell all essence cores I get and not even bother lmao.
  14. I sendlog crash once or twice every day and it takes 5-7 minutes for me to get back on--which can hurt any group I'm in. This is very relevant to my interests. I'm just afraid I'd "break" the client somehow and not be able to log in at all lol.
  15. Cyan, this is untrue. Ignore him. Nothing is wrong! All is right within the game!
  16. Even if it's just a half-assed soul sickness privilege -- like, the soul sickness will never last more than 1 minute.
  17. Most players agree this is a mistake. They just had a merge not too long ago, and their population has not grown enough to warrant more servers.
  18. The "reset once a day at 9 hour" means that you are allowed to enter Taloc's Hollow one time per day. The daily limit will reset the following day at 9:00am server time; at that time, you may enter the instance again. However, if it says 1/1, then that means you can enter. If you have used up your one entry that day, it would show a timer countdown in red print that would tell you how many hours you have until it resets.
  19. This made me laugh so hard for some reason. "I'm not here to PVP! I just want to kill your boss!"
×
×
  • Create New...