Jump to content

Valedia-DN

Daeva
  • Content count

    301
  • Joined

  • Last visited

About Valedia-DN

  1. Weekly Server Maintenance - March 6, 2019

    which is a better browser chrome or opera
  2. Weekly Server Maintenance - March 6, 2019

    My suggestion is stop being hardcore gamers and become casual ones and trust me y'all would not care about these things and would focus more on just playing a free game. ncsoft is doing to y'all what yall do to the broker which is taking more and giving less but who likes it when the table gets turned huh.
  3. Weekly Server Maintenance - March 6, 2019

    still on this 43 dollar for 10 stones i see lol.
  4. Weekly Server Maintenance - March 6, 2019

    be careful to the people you are mean to on earth because i believe in the end the ones you treated badly will be the key to your salvation.
  5. Weekly Server Maintenance - March 6, 2019

    best option is to go in your account and select ignore user and type the name you want to ignore and it will show you all their other names incase they switch main names so you can have me blocked on all my toons.
  6. Weekly Server Maintenance - March 6, 2019

    cpd is that you? nope i checked and i dont believe it is.
  7. Weekly Server Maintenance - March 6, 2019

    People cant even be free on a free to play game and y'all keep thinking i'm the problem but i guess your home dont have mirrors.
  8. Weekly Server Maintenance - March 6, 2019

    why is there always a tos gamer when it comes to pointless things?
  9. Weekly Server Maintenance - March 6, 2019

    put down the wallets and go kiss d girl lol. nothing sexier than a jamaican crab that can sing lol.
  10. Weekly Server Maintenance - March 6, 2019

    i mean im twee n a half wears small butt behave much more unsmall dan use. LOL
  11. Weekly Server Maintenance - March 6, 2019

    they dont have to tell you when any fixes are coming so just try and understand that they know what was asked SEVERALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL times already and just shut up about it and wait or leave and play another game and come back with a lil more understanding. i mean come on yall acting like yall are paying to play the damn game which would give yall all the right to whine and cry after EVERYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY maintenance. NCSOFT PLEASE CLOSE THE GAME DOWN UNTIL EVERYTHING IS FIXED TO THESE CRY BABIE AZZ WANTS REQUEST AND DEMANDS.
  12. Weekly Server Maintenance - March 6, 2019

    maybe the guy or woman that spent 43 dollars and got 10 ancient stones got those because his or her kid/kids wanted to go to chuck e cheese but instead their parents wanted to waste it on a game.
  13. Weekly Server Maintenance - March 6, 2019

    ncsoft please take my advice and close down the game til november and you will see how much these unappreciative kids will learn what the meaning of its a free game means cuz they acting like their paying for what y'all give them lol. god said when you get nothing it's what you deserve and when you get something apart from nothing just say thank you for giving me what i deserve.
  14. Weekly Server Maintenance - March 6, 2019

    humans dont appreciate beautiful things because all they do is complain about something. mmo's are more fun when you keep real money out of it.
  15. Weekly Server Maintenance - March 6, 2019

    god i hope so bokeh
×