Jump to content

XXZ-DN

Daeva
  • Content count

    26
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by XXZ-DN

  1. @Hime @Loki @Kibbelz This event is bug? i ask because mini boss only drops lunar skin low % and dont drop lunar crystal, so we cant farm lunar crystal for make the weapon
  2. Will Vandal Gear Pack Deadline Be Extended?

    Irnin tunic useless set only skin.
  3. Weekly Server Maintenance - August 7, 2019

    at least make tradeable ice gem…. 0 chance to take 1200 for legendary transform. (freeplay)
  4. Weekly Server Maintenance - January 23, 2019

    if you want easy server go to play private server high rate and stop cry noobs.
  5. Daevanion SIN

    Hello i see today bad description or stat Dizzyng Ambush Skill because say do 897 attack and the real Dyzzing Ambush do 2448 physical damage. i think this is a bug . Dyzzing Ambush: 6.2 Usage EffectJumps behind a target's back within 20m of you to inflict 2448 physical damage. May also stun target. Increases movement speed for 5s by 30%. Has a longer Stun duration than Flash Ambush. Up to three skills used afterward will be critical hits.
  6. Daevanion SIN

    @Cyan pls answer i send ticket too and 0 answer.... where is the patch update for see that nerfed..? this is ninja nerfed skill and why? KR and EU are OK with this skill .
  7. Daevanion SIN

    where is the patch update for see that? (this is custom nerfed)
  8. @Cyan All the skill daevanion SIN are BUG!! wtf... pls fix. example : Dizzyng Ambush real 6.2 = Jumps behind a target's back within 20m of you to inflict 2448 physical damage. May also stun target. Increases movement speed for 5s by 30%. Has a longer Stun duration than Flash Ambush. Up to three skills used afterward will be critical hits.
  9. Event

    @Cyan i think for new event reward maybe can give legend winged champion set +0 for the new players take a chance that be good for "balance" . thx
  10. Grazt NC Soft you win

    to much noob cry ... bye
  11. Preview skills

    that is daevanion skill u need farm for use . (shugo farm)
  12. Weekly Server Maintenance - November 21, 2018

    to much noob players cry...can not expect to have everything +15 ultimate the first month the game is told with that difficulty .. I remember the old aion, many children rats
  13. Bug Exploid.

    is it because they need remove all that scrolls lol...
  14. Bug Exploid.

    @Cyan This player in arena use both scroll up atk speed and move speed . pls fix Bug Exploid
  15. [Youtube] Death of a Game: Aion

    he play aion? ...ok
  16. @Cyan Cursed Shurak is bug again...pls fix. (reset all time)
  17. Kinah ~

    @Cyan Could they increase the kinah earned by selling the set pieces at least 50%? or 100%... that help a lot .
  18. Kinah ~

    @Cyan can respond pls? for know what to do.
  19. The WORS PATCH EVER

    unistall pls and bye
  20. @Cyan all camps teleports buged pls fix (asmo side)
  21. Caes Weapon Box bugged ? @Hime @Cyan

    is not bug db: Caues mace only attack. Caeus Staff exhange 6.2 both : +9 and +9(purify) (magic) Caeus +9 (normal) to Daeva fighter legendary mace Caeus Purify +9 exhange to  Daeva fighter ultimate mace (physical) legendary staff Ultimate Staff
  22. Truth about 6.0

    noobs cry everywhere next aion 6.2 is awesome
  23. Banned people still 75? really?

    stop cry lol, already haxor get permaban wtf.
×