Jump to content

Doll-KT

Daeva
  • Content count

    48
  • Joined

  • Last visited

About Doll-KT

Recent Profile Visitors

276 profile views
  1. Saturday/Sunday IDD/PF report

    Beginner's luck, then. I had never done PF before last week.
  2. Saturday/Sunday IDD/PF report

    Did 5 PF's (for the first time in my life, tbh) last week and got 3 ultimates. Two were for Cleric (shoulders and chest) and the other was leather. I did use 50/100% drop buff so maybe that's why we got 3 in 5 runs, idk.
  3. Gameforge is kicking ncwest ass

    He'd make a pretty gril.
  4. Gameforge is kicking ncwest ass

    Cyan is male. It's also not his fault for the way things are done or the decisions that are made. He follows orders, not give them. People need to stop blaming him for everything.
  5. Weekly Server Maintenance - March 13, 2019

    What I would like to see is them adding PvP enchantment stones to event rewards. Seriously, are they allergic to doing that or what?
  6. Siege times and PVP windows

    And people who don't have DST. :c Sieges during weekday have always been at 11pm for me whether it's DST or not. ;_;
  7. Facton balance completely made game rubbish

    PvP is serious business.
  8. Facton balance completely made game rubbish

    Yeah, Tyd. How dare you?!
  9. I will not buy anything from BCM! JOIN Me

    I really think they would make way more money if they decided to make AD a daily instance, just from the sheer amount of people who would be constantly buying Luna to spam it, than the money being made by selling that dumb bundle.
  10. Weekly Server Maintenance - March 6, 2019

    Dude, seriously...what the. The person in charge of the BCM needs help. Like, legit help. You know, from people who actually play the game. LET ME HELP YOU, FFS.
  11. SM or SW in pvp

    We've had that happen in OW pvp. 6-8 Elyos with 2 SM's vs 3-4 of us. Fearshrek, fearshrek, grape, grape, grape, grape, grape, grape, grape............................. %*&$%^#*&$%^. There's like one actually good SM in KT-E (ok, there might be two but one of them hasn't been legit in the past so, yeah.) so dying to any other group with shitty SM's is annoying af. I really hate SM's. Unless they're in my group, then I try to protect it with my life.
  12. SM or SW in pvp

    I'm not sure about solo PVP but for group PVP the answer will always be SM. Sure SW's can be annoying but nothing equals the frustration of knowing you would've been able to win a fight had you/your whole team not been graped 9723958634 times.
  13. Regarding Server Transfers

    What I think will happen is they're going to panic when they see the amount of people q'n up for transfers and are going to start limiting it.
  14. Where even am I?

    Aion was updated to the 6.2 patch. They got rid of a bunch of maps. Because of this, every single character that existed was moved to the same place. You can get out of it by talking to an npc... or was it a statue? I don't remember, tbh. With the new patch, some skills were removed and others were merged with other skills. That's why your skills are grayed out. You should probably read the 6.2 patch notes to get up to speed.
  15. It's all rng. Last month I bought 300 contracts and got 3 legendaries from combining 2 ancients each time. Meanwhile, my friend bought like 500+ and ended up with 1 (he tried combining 2 ancients each time and failed, in the end combining 4 is what worked for him).
×