Jump to content
Cheesecake-DN

Real Life Pet Peeve Thread v2

Recommended Posts

Posted (edited)
6 hours ago, Cheesecake-DN said:

They've gotten my Amazon packages before, lol.

I also had a dream about getting tested for COVID last night, and now I'm not okay. DX They shoved the swab thing all up my nose! D: I'm not ready for that IRL!

Oh snap, they know your name very well but they’re throwing subtle shade by calling you the wrong name.  I know this bc I do this to a neighbor of mine.  His real name is like Charles or something but to me, it’s nyerk.  🤷‍♂️ 
(Edit: it’s not nyerk, it’s DIČK)
 

get ready for the covid swab!  At least it’s not a covid catheter 

Edited by Gamegenie-KT

Share this post


Link to post
Share on other sites

looooool

They totally could be because I'm not very social, and they're very social people. I just wave hi at them and run into my house. DON'T NOTICE ME, SENPAI.

I'm so not ready for the covid swab. T_T T_T T_T

Share this post


Link to post
Share on other sites

You would HATE living in our house.  
 

It’s a corner house, meaning all the houses surrounding us pretty much face us directly.  
 

meaning every time, literally all times, I go and do literally anything outside and I can feel the staring.  Sometimes they just sit there blatantly watching me.  
 

take a f*cking picture Dičk, it’ll last longer lol you poser wannabe me

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duuuude, that was the freaking new neighbors. They were just looking at me, and I was like PLS NO, BYE.

I have to look out my windows to see if either neighbor is on their back deck before I'll go outside. I have problems lol. I just don't want to be social IRL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh, I suppose new development in my life: I've developed lactose intolerance. I can't eat cheesecake anymore. My life is ruined. .-.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sure you can, I googled vegan cheesecake and found 1.7 trillion recipes!  Betting every one of them tastes like my deepest insecurities.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's not even the taste that's the worst part. It's the texture. At least I could bury the taste in vanilla extract and cherry topping, but that rich creaminess of a legit cheesecake is hard to match. D: And the last vegan cheesecake I had had a slight gritty texture to it. UGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh man that sounds unsatisfying af

If your neighbors ever bring you lactose desserts you have to be honest with them good luck 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woke up to an earthquake this morning. Lowkey thought I was having a seizure. I live out here because we don't have silly things like earthquakes. We face God's wrath with hurricanes and tornadoes like true men.

HOW WRONG I WAS.

On the plus side, my nerdy ass was so excited to fill out the shakemap report on the USGS Earthquakes site. After all these years...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh wow yeah some articles suggest it was strongest since 1916.  
 

didn’t we make contact with aliens or something also this year?  2020 is WYLD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep we had murder hornets.  
 

virus

riots

hornets

east coast quakes

beirut bombings

fast and furious 

Chik-Fi-la changes name to They-Fi-la after backlash 

“Dudes back was shaped like a dorito” - The Story of George Washington

heavy rains 

umbrella phalanxes lol

DWOT 🏅 

 

 

....and were only half way lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's pretty wild. DX I don't like this roller coaster.

I was looking at my calendar to schedule my next doc appointment, and I was supposed to go on a cruise next month. T_T

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha

I learned that the only thing that changes about my life is I don't go to school and interact with people. I've done 99% of my interactions with human beings online, so very little has changed. Outside of being scared to go outside.

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's just the corona. I have enough health problems without having to deal with that, too, especially since Husbando left me and I'd have to 100% be a badass mofo and take care of myself for several days.

Knock on wood, this is a generally pretty quiet neighborhood. The most I've had to worry about with it lately is saying hi to any neighbors who are outside and the constant thunderstorms we've been getting.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohhh corona anxiety yeah I have a friend that refuses to leave her house but she’s also addicted to Starbucks.  Sometimes life can just be unbearable

 

maybe it’s time for humanity to advance and evolve into wearing futuristic suits that protect us from viruses, other airborne threats.  Suits are coming and everyone knows it.  Might just be another thousand years

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

At the very least, have some cute masks, or badass masks, get popular like in Japan and stuff. Get a mask with a gigantic middle finger on it saying "F--- the Government." Something cool like that.

Shoot, then I won't have dudes telling me to smile anymore, and my resting b*tch face will be hidden. It's great. I think I'm gonna keep wearing them.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh yeah we’ll def start with masks.  Watch for fully digital transparent masks in the near future if not already.  
 

id wear one 

Share this post


Link to post
Share on other sites

That'd be cool. I'd be down for that, lol

In not a peeve things, I just got my 4th legendary weapon in GW2, so now school can start.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice grats.  I might give GW another try since better pc now.

atm it’s pew pew boom zap in D2

oh holy fck I just remembered. Remember that time I made the license plate in GTAV that said “F U Cake”!?  I put a pic of it on forums once(didn’t I??), I kid you not, it’s still there and I’ve moved the game, redownloaded and all.  Guess that mod element got left behind or something idk.  Hilarious though, every time I go back and mess around in GTA, I’m always reminded 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, I don't remember that!

I was going through some of my old photobucket pics (RIP) the other day, and found this gem

VWAQbU0.png

Iirc, didn't Buster finally jump in the thread and tell us to knock it off after that one? Us poor amateur Aion erotica writers and our Fifty Shades of Mane.

Someone once told me they were writing a Cheesecake x Zelandia fanfic. I wonder if they ever did. QUESTIONS WITHOUT ANSWERS.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Cheesecake-DN said:

Hahaha, I don't remember that!

I was going through some of my old photobucket pics (RIP) the other day, and found this gem

VWAQbU0.png

 

Holy mother of Moses I can't believe you found that!  Man I wonder what else is out there lol, i really really shouldve kept everything because so many hours and memes omg

 

 

 

looooool

sn58ssK.jpg

 

 

 

 

let me know if you ever find out about the fanfic.  wonder what that person is up to these days.  i wonder what all the old posters are doing anymore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×