Jump to content

tired of hackers


Claudianus-DN

Recommended Posts

 

Hello
I play for 6 years now aion us I love this game but.

for some time I hacker my account my computer and all my personal data due to the fact that I play day and night there are more and more hacker on this game it kills my desire to continue and my computer has already lost a lot of personal data in recent weeks.
What did you expect to change?

there is no question of losing everything for a game. if my computer loses and I lose everything permanently I will be obliged to appeal to justice

I must have stopped everything and stop the game reluctantly
Thank you for your attention

Link to comment
Share on other sites

Language barriers and use of translators has caused much of your message to be literally "lost in translation."

That said, while hackers are a major issue in Aion, your own negligence in securing your PC has nothing to do with NCSoft. If YOU get hacked and lose personal information, that's something you alone are responsible for, so why you're trying to pass the buck to NCSoft is confusing to say the least. There are no malicious programs that are included in Aion's download package, so anything that you downloaded yourself that resulted in the loss of information is entirely on YOU.

For anyone that's going to say Xigncode3 is a form of malware, I'm aware how it can seem that way, but it is not responsible for any loss of personal data (at least not at the moment), otherwise there would be far more people reporting being affected.

Link to comment
Share on other sites

Hackers in Aion cannot steal your personal information. lol

Hackers in Aion also cannot "lose" your computer and your data.

 

Use a good antivirus and firewall, avoid bad websites, stop downloading random programs, stop clicking ads on websites, and don't fall for phishing scams if you don't want to lose your personal information. Take your computer to a computer repair shop and get the malware removed from it. Since I know doing that yourself is way above your skill level.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Bryos-DN said:

I cannot take seriously someone with the word "butt" on their name.

What is this? 2010? Its all about WhatsApp now.

It took me too long to figure out what you meant. xD

Bruh, I don't know what you whippersnappers are using these days. Back in my day, we used MySpace, and we liked it! /wavescane

Link to comment
Share on other sites

bonjour je vais parler dans ma langue comme sa tu n'aura que traduire toi même

dit que tu veux pas de souci pour moi. Il ya 3 ans de jeu sur le même jeu par hasard, un ordinateur tout neuf le moment le jeu au bout de deux moi au revoir l'ordinateur. celui la sa fait 3 ans aussi. je n'ai jamais eu le même problème, mais un autre testeur. je retourne sur aion paf. un retard. une coupe le jeu ect et c'est le même antivirus. je vois un copain policier spécialité attaque et trafique informatique avec diplômes à la clef. il connecte son pc à mon jeu. et la moi montre un vrai sapin de noël en message d'alerte hacker. maintenant parlons peut parlons bien. je n est jamais dit que aion donc un jeu coréen à la base tout est de sa faute.je que j ai éssayé de vous dire c'est que l' équipe qui est en gestion du serveur NA non pas la connaissance du problème. ou pire ne font rien et moi moi ramène a croire que tout ce que les attires c'est l'argent. maintenant j'ai pu prendre une photo de la "personne" en question. je vais tenté de vous envoyer. comme il vous faut chercher il y a bien du hacker.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Cheesecake-DN said:

Les pirates informatiques d'Aion ne peuvent pas voler vos informations personnelles. lol

Les pirates informatiques d'Aion ne peuvent pas non plus "perdre" votre ordinateur et vos données.

 

Utilisez un bon antivirus et pare-feu, évitez les sites Web inappropriés, arrêtez de télécharger des programmes aléatoires, arrêtez de cliquer sur des annonces sur des sites Web, et ne tombez pas dans l'arnaque si vous ne souhaitez pas perdre vos informations personnelles. Emmenez votre ordinateur dans un atelier de réparation d'ordinateurs et récupérez le logiciel malveillant. Puisque je sais que faire cela vous-même est bien au-dessus de votre niveau de compétence.

ok merci pour message . bon j'ai dit les pirates informatique SUR aion pas de aion 

sinon tu me crois assez bête pour rester sinon ? réponse non 

un pirate informatique c'est presque  tout faire en informatique . mais toujour dans l'illégalité . c'est pour sa que l'on appelle sa un "pirate" .donc avec une simple adresse e-mail il peut faire ce qu'il veut de toutes tes données quel quel soit .

Link to comment
Share on other sites

Je suis désolé pour ce qui vous est arrivé, mais malheureusement, ces choses arrivent souvent dans les jeux en ligne, surtout si vous ne prenez pas de précautions. Faire confiance n'est pas bon pour faire confiance, c'est mieux. Parfois, ce sont les amis qui font ces choses qui ont donné trop de confiance. Bonjour, ne soyez pas trop déçu, la vie est belle et il y a beaucoup d'autres choses à faire d'autres jeux.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...